RSS
Life is a series of collisions with the future; it is not the sum of what we have been, but what we yearn to be...

After 8 days Raya


aku x tau nk berceritera ape ari ni...
aku menaip ni pun sebab dh lame x wat posting kt cni rse nye la...
ari ni genap lah 8 hari umat islam mnyambut Aidilfitri...
so,mcam biase la lepas raya...
time bulan puase longgar...
pas raya confirm ketat balik nye,hahaha...
apabila ari ni genap 8 hari berhari raya...
maka dgan itu cuti aku pun dh habis la...
oleh itu aku perlu pulang ke KL
(dh smpai umah pun,klau x sampai aku x online ni)
smpai je kt KL...
mood raya aku pun trtinggal kt kampung jgk...
skrang ni mood yang datang ialah Penyakit Malas Wat assignment datang balik...
tpi nak wat cam ner...
tinggal 4 minggu jer lagi nak final exam dh ni....
nak x nak...
memang kene cyap kan jgk assignment ni,huhu....
ok la..
aku rase ni je kot ape yg aku rase nk merapu kn utk malam ni...
sebulum aku menutup entry ni....
aku ade trbace kt mne ntah (aku pun lupe)....

"walaupun Ramadhan telah meninggalkn kita,
Beribadah lah kamu umpama kamu berada di Bulan Ramadhan untuk selama-lamanya"

aku pun x pasti betul ke x..
klau salah tolong betul kan...

0 Hamba ALLAH yg ingin Berkata-kata:

 
Copyright 2009 .: ePik kEhiDupAn :.. All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy