RSS
Life is a series of collisions with the future; it is not the sum of what we have been, but what we yearn to be...

Salam Jumaat Penguhulu Hari


Salam to All Blog readers..
x de ape pun aku nk post ari ni sgt..
tengok la nanti kalau aku rajin..
jap lagi aku post la ape2 artikel yang aku rase best untuk di kongsi..
Alhamdulillah,hari ini cuaca agak mendung..
boleh la aku melangkah ke Masjid untuk menunaikan Solat Jumaat sebentar lagi..
dalam keadaan yang mendamaikan..
ok la..
aku rase ni je la post aku untuk entry yg kali ni..
opss..
sblum aku tutup entry ni..
aku nk share ngn korang 1 Music Video ni..
aku suke dengar lagu die..
dengar banyak kali pun x boring..
malah ia akan membuatkan fikiran aku Tenang..
klau korang x caye..
dengar la..
InsyaALLAH...

0 Hamba ALLAH yg ingin Berkata-kata:

 
Copyright 2009 .: ePik kEhiDupAn :.. All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy