RSS
Life is a series of collisions with the future; it is not the sum of what we have been, but what we yearn to be...

Pulangkan balik Handset aku!!!


kepada hamba ALLAH yg "SENGAJA" ambil handset aku...
aku mintak tolong la pulang kan balik...
aku mintak cara baik ni...
jangan sampai aku gune cara yg tak baik plak...
jangan sampai aku trpaksa gune SANTAU plak karg...
time tu aku x kire dh...
member baik ke tak...
sbb aku prnah buat kt membe aku mse kt sekolah dlu...
time tu aku x kire dh DOSA ke PAHALA...
klau korg nk rase mcam mne kne SANTAU...
tak yah la pulang handset aku tu...
tpi nnti sendiri la tanggung!!!...
dah sakit jangan datang jumpe aku...
kalau nk MATI bru jumpe aku...
boleh aku tolong cepat kn Sikit bg ko MATI!!!...

3 Hamba ALLAH yg ingin Berkata-kata:

duke said...

ko santau je...

bia mampos dorg 2..

aku benci btol ngan pencurik2 nie..

xde otak

cm sial nk curi brg org

xde duet sgt xyah r nk rembat brg org

kan2??

:)

ManGyver said...

aku tggu mase jer ni...
wat mse ni aku nk tggu lgi 2-3 hari...
sbb aku syak member sekelas aku jgk yg amik...
sbb aku tggl hgset tu kt lab tdi...
tpi x smpai 5 minit aku g blik kt lab tu dh x de..
yg wat aku syak bdk klas aku jgk yg amik...
sbb mse aku dtg blik lab tu...
lab tu pintu dh trtup..
n lampu smua ttup jgk..
jdi x de dak klas lain yg msuk pas klas aku kt ctu tdi..
tu yg aku syak dak2 klas aku jgk..

ManGyver said...

pape2 pun..
thankz coz follow my blog..
(^_^)

 
Copyright 2009 .: ePik kEhiDupAn :.. All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy